Mám připomínku / návrh na vylepšení. Na koho se mohu obrátit?

Otázky a zpětnou vazbu ohledně Municipo nám můžete zasílat e-mailem na info@municipo.com

Lze Municipo použít i na tabletu?

Ano. Municipo funguje jako responzivní webová aplikace a zobrazení se přizpůsobí velikosti displaye zařízení, na kterém jej používáte.

Na smartphone mám problémy se zobrazením. Co mám dělat?

Odešlete prosím e -mail s přesným typem vašeho smartphonu a verzí operačního systému, který používáte, na adresu info@municipo.com. Poté se Vám pokusíme pomoci.

Platí se za používání Municipo nebo příjem upozornění?

Ne. Používání Municipo a příjem zpráv formou push notifikace, emailu nebo sms je pro občany zdarma. Náklady mohou vzniknout pouze za přenos dat prostřednictvím instalace a používání Municipo. Zpravidla to však pokrývají standardní tarify mobilních telefonů pro používání mobilního internetu.

Budou moje osobní údaje shromažďovány nebo ukládány?

Municipo lze použít i bez poskytnutí osobních údajů. Pokud se zaregistrujete k odběru upozornění, zadáváte svůj email a telefonní číslo, na které vám následně budou zasílány upozornění z obce. Tyto údaje zůstávají uloženy na serveru Municipo pouze pro účel zasílání...

Proč existuje i varování sirénami?

Sirény jsou stále zavedeným varovným zařízením s dobrým efektem „probuzení“ obyvatel. Varování obyvatelstva zabezpečují podle zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému hasičské záchranné sbory krajů a obecní úřady. Populaci tedy mohou souběžně varovat sirény a systém Municipo. Zatímco...

Jsem v oblasti zasažené upozorněním. Co bych měl dělat?

Obecně jsou v každém upozornění civilní ochrany čtyři části: Upozornění: Na co je upozorněno? Doporučená akce: co by měli dotyční udělat. Zasažený region: Oblasti zasažené upozorněním. Další informace: informace o telefonu, webových stránkách nebo jiné informace dostupné od obce Odpovědný:...

Proč nevidím v přehledech upozornění či hlášení závad obce žádný obsah?

Pokud se v jednotlivých kategoriích na profilu obce nezobrazuje žádný obsah, pravděpodobně pro vámi vybranou obec zatím neexistují žádná upozornění či nahlášené závady.

Přestože na profilu obce vyšlo nové upozornění, bohužel jsem upozornění přes push notifikaci nedostal. Jak mám dále postupovat?

V nabídce nastavení odběru aktualit zjistěte, zda je aktivováno tlačítko pro příjem zpráv pomocí push notifikací. V případě přetrvávajících problémů nás kontaktujte emailem na info@municipo.com

Proč bych měl povolit nabízenou možnost „push notifikace“ pro upozornění?

Pokud aktivujete a povolíte push notifikace pro aplikaci Municipo ve Vašem prohlížeči, budete dostávat upozornění na vaše přihlášená místa ihned po jejich zveřejnění formou notifikace v telefonu a v pc. Tímto způsobem budete neprodleně informováni o možných relevantních událostech a...